woensdag 9 januari 2013

Caramel Coffee


Koffie in caféetjes: heerlijk! Maar wel erg duur. Toen ik in Newcastle een superlekkere cappuccino in een koffietentje dronk, vroeg ik me af of ik zoiets niet zelf kon maken. En dat blijkt zeker te kunnen. Het is helemaal niet ingewikkeld en heerlijk na een koude dag (of een minder koude dag natuurlijk :P)Je hebt nodig: caramel siroop, koffie, melk 

Coffee in cafés: delicious! But quite expensive. When I was drinking a cup lovely of cappuccino in a small coffee corner in Newcastle, I wondered if I could make something like that myself. And yes I can. It's not hard at all and delicious after a cold day (or a warmer day of course :P)
You need: caramel syrup, coffee, milk


 1. Schenk de caramel siroop in de glazen.
1. Pour the caramel syrup in the glasses. 

 2. Klop de melk op en schenk deze over de caramel heen (& mors niet, oops)
2. Whip up the milk and pour this over the caramel (& don't spill it, oops)

3. Als laatste schenk je de koffie in het glazen, yummy!
3. Finally you pour the coffee in the glasses, yummy!

6 reacties:

  1. Aaah, mm, zo lekker dit. Ik ken het van de HEMA, daar maken ze het ook ongeveer zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yummy, I just want a cup of coffee!

    Kisses, Lucy :)
    http://stylewithoutlimits.blogspot.cz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker! :) Ik vond de speculaas koffie van de Starbucks ook echt heel lekker, maar ik kan nergens speculaas siroop vinden :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yum...I can almost smell the caramel coffee. I love syrups in my coffee too.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Janna,

    Leuke blog heb je!
    Ik ben twee jaar geleden ook in New Castle geweest, daar
    hebben ze idd smakelijke coffee hihi ;-). Love it!

    Ik volg je nu..

    Liefs,

    Kelly

    www.pureasamelody.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Al jullie berichtjes maken me blij, dankjewel! Laat je linkje achter, want ik ben natuurlijk ook benieuwd naar wie jullie zijn :)

Blog Designed by The Single Momoirs