woensdag 27 maart 2013

Photobooth story

Heb je ooit wel eens foto van jezelf in bh in de jungle gehad? Ik wel, lees dit verhaal maar eens...

Vrijdag was ik in Amsterdam voor een Duits gesprek. Daarna liep ik nog even met mam door de Kalverstraat, toen ik opeens een erg bijzondere winkel zag: H&M Conscious. Ik was natuurlijk erg nieuwsgierig, want van buiten leek het net een jungle. Eigenlijk is het niet echt een winkel, maar een pand vol met planten, bedoeld om de nieuwe duurzame lijn van H&M onder de aandacht te brengen.


Toen ik binnenkwam, werd er meteen gevraagd of ik mijn t-shirt wilde laten bedrukken. Natuurlijk! Maar uhm, ik alleen een t-shirt aan. Geen probleem, want ik kon wel in de photobooth gaan staan, dan werd mijn t-shirt ondertussen bedrukt. Vervolgens stond ik dus in mijn bh in een photobooth. Ik druk op een knop en prrrrrt: een foto van mij in bh, door middel van een greenscreen in de jungle. Ahum. Maar het was het absoluut waard, kijk wat een gaaf t-shirt: 

Have you ever had a picture of yourself wearing a bra in the jungle? I do, read this story...

Last Friday I was in Amsterdam for a German interview. Afterwars I walked through the Kalverstraat with my mum, when suddenly I saw a very special store: H&M Conscious. Of course I was very curious because from the outside it looked like a jungle. It actually isn't a real shope, but a building full of plants, meaning to pay attention to H&M's new conscious line.




When I came in, I was immediately asked if I wanted my t-shirted getting printed. Of course! But uhm, I was only wearing a t-shirt. No problom, meanwhile I could stay in the photobooth. A few seconds later, I stood in my bra in a photobooth. I push a button and prrrrt: a picture of me in wearing a bra, standing in a jungle because of the greenscreen. Ahum. But it was absolutely worth it, look what an awesome t-shirt:



Awesome print, isn't it? (Nope, this isn't the pic of me in a bra :P)


If you're by accidence in Amsterdam this week, I'd recommend you to visit the store!



1 reacties:

Al jullie berichtjes maken me blij, dankjewel! Laat je linkje achter, want ik ben natuurlijk ook benieuwd naar wie jullie zijn :)

Blog Designed by The Single Momoirs