donderdag 26 september 2013

How to eat a grapefruit (without splashing)


Grapefruit is absoluut mijn favoriete fruit, behalve als het in mijn oog spuit. Dat rijmde gewoon yeuy. Ik deed uitgebreid research op internet en heb het grapefruit-eten bijna onder de knie. Ik geef jullie drie lifechanging tips om zeker serieus te nemen:

  • Behandel een grapefruit niet als een sinaasappel. Nooit. Karma is a bitch. Ooit leek mij dit ook een goed idee, nu weet ik wel beter.
  • Ga als je de kans hebt in je eentje in een hoekje van de schooltuin zitten. Dit voorkomt niet alleen dat je niemand raakt als de grapefruit uit elkaar splasht, maar ook dat niemand het sap over je gezicht ziet druipen.
  • Ben je gedoemd binnen te zitten, bouw dan een fort. Of zorg dat er niemand in een straal van vijf meter om je heen zit. Of neem een pak servetjes mee.
Heeft er iemand nog tips voor de laatste grapefruit die ik dit jaar ga eten?

1 reacties:

Al jullie berichtjes maken me blij, dankjewel! Laat je linkje achter, want ik ben natuurlijk ook benieuwd naar wie jullie zijn :)

Blog Designed by The Single Momoirs