donderdag 28 november 2013

dance4life - event!

Het optreden van Sharon Doorsen was echt gaaf :D
Hey! Stuiterde ik vorig jaar nog trots door Ahoy omdat mijn school het meeste geld per leerling had opgehaald, werkte ik gisteren gewoon hard mee aan het dance4life-event in Brothers Festival Dome. Zoals ik afgelopen week hier al vertelde, heb ik me na de projectreis naar Oeganda opgegeven als vrijwilliger bij dance4life. Na een crewshirt (awyeah!) te hebben aangetrokken, kon ik gisteren aan de slag. Ik had een ontzettend leuke taak als persbegeleider. Tussendoor heb ik nog even kunnen kijken bij de optredens en wat foto's kunnen maken. Er waren optredens van onder anderen The Partysquad, Sharon Doorsen en Erik Arbores. Ook werd bekend gemaakt dat Eva Simons de nieuwe ambassadeur van dance4life is. Natuurlijk werd het even helemaal stil toen het ingezamelde bedrag bekend werd gemaakt, maar al gauw begon het feest weer toen er bleek dat er ruim 90 duizend euro was opgehaald, wauw!

Was jij er ook?

Liefs, Janna

Erik Arbores, ambassadeur van dance4life, was er natuurlijk ook! Altijd leuk om hem weer te zien na de projectreis :)

Feest toen er bekend werd gemaakt hoeveel geld er ingezameld was!

3 reacties:

  1. Wauw, het ziet er echt heel tof uit! Goed dat je zo bezig bent met vrijwilligerswerk. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Hoop dat je het leuk vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat event is zó gaaf! Ik ben er 2x via met school; ontzettend goeie stichting en goede acties, het event is dan een echte knaller! De danseressen zijn dansvriendinnetjes van mij :D

    BeantwoordenVerwijderen

Al jullie berichtjes maken me blij, dankjewel! Laat je linkje achter, want ik ben natuurlijk ook benieuwd naar wie jullie zijn :)

Blog Designed by The Single Momoirs