vrijdag 1 november 2013

She wears her hair like it's a crown


Hey! Eigenlijk fotografeer ik bijna altijd alleen yummy taartjes en mooie natuur. Laatst deed ik een photoshoot en kwam ik erachter dat ik het eigenlijk ook heel leuk vind om mensen te fotograferen. Natuurlijk heb ik wel eens een foto gemaakt van mijn broertje, boven op een berg of in een grot gekropen. Maar hij zit helaas meestal niet langer stil dan vijf seconden (it's in the family?!). Gelukkig zat Laura iets langer stil dan vijf seconden. Dankjewel ;P

Ik vind het zelf heel gaaf dat er een lichtrandje om haar heen schijnt. Zie ook die paar haartjes die omhoog vliegen als een kroontje. Vinden jullie die lichtvlek mooi of juist storend? Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Geef vooral kritiek, want daar heb ik iets aan voor de volgende keer! 

Liefs, Janna

4 reacties:

  1. Wauw! Heel erg gaaf, ik vind de lichtvlek niet storend hoewel ik denk dat het zonder ook een hele mooie foto is, haha ik weet het eigenlijk niet in ieder geval vind ik het een hele mooie foto! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! What can I say? ... intimidates me! Plots look!
    Great post! Amazing photo! I congratulate the ability and talent to curiosity to me!
    I will always be coming back for more: *


    Regards,
    Katherine Unique


    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw heel erg gaaf
    wat een mooie foto

    lots of love

    BeantwoordenVerwijderen

Al jullie berichtjes maken me blij, dankjewel! Laat je linkje achter, want ik ben natuurlijk ook benieuwd naar wie jullie zijn :)

Blog Designed by The Single Momoirs