zaterdag 22 februari 2014

Aankleding dinerfeestje: scharrelen en diy


Zonder een hoop nieuwe aankopen voor een mooie aankleding zorgen? Dat doe je zo! Alweer even geleden gaf ik een klein dinerfeestje. Terwijl de keuken heerlijk naar de miniquiches in de oven begon te ruiken, dekte ik de tafel. Ik begon met een zilveren tafelkleed en rieten placemats. De rest diy'te ik en plukte ik overal vandaan. Om te beginnen met een hartjeslichtjesslinger uit mijn kamer. Lees door voor een paar simpele tips (:

Deze houten draaischijven zijn mooi, maar ze pasten niet zo goed bij het zilveren tafelkleed. Probleem? Helemaal niet. Ik bekleedde de schijven met een paar lagen zilverfolie en hoppa!
Om de tafel een beetje op te fleuren, zette ik rozen (uit de tuin) in schattige vaasjes (gevonden in de schuur) met een takje groen erbij (ook uit de tuin). Oké, dit was het eerste wat van tafel ging omdat we nou eenmaal liever iets eetbaars op tafel hebben, dan bloemen. Maar zolang het duurde, zag het er mooi uit (:
Een voorafje in kleur: rucola met surimi en hüttekäse. Omnomnom! Door de gezelligheid, ben ik helemaal vergeten meer foto's te maken. Maar de miniquiches ga ik zeker nog eens maken, dus stay tuned.

3 reacties:

Al jullie berichtjes maken me blij, dankjewel! Laat je linkje achter, want ik ben natuurlijk ook benieuwd naar wie jullie zijn :)

Blog Designed by The Single Momoirs