woensdag 12 februari 2014

Lollipop


Midden in de duinen stonden twee meisjes. Eentje deed in haar toffe outfit ogenschijnlijk onmogelijke poses, de ander stond met een camera om haar nek in bijna even gekke houdingen. Lune en ik. We zorgden voor heel wat nieuwsgierige blikken van hardlopers, mountainbikers en... een Schotse hooglander! Want dat grote harige beest kwam ook nog even een kijkje nemen. Toen aan het einde van de middag de zon bijna onderging, ontstonden de mooiste foto's. Wat een prachtig licht! Ik vind de foto's echt gaaf geworden. 

Liefs, Janna

PS. Dit is natuurlijk nog niet alles! Stay tuned, want binnenkort komt er nog veel meer (:



Model: Lune

4 reacties:

  1. Wauw, die eerste foto is echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janna,
    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog :). Ik volg jou blog nu ook.
    Het licht is inderdaad erg mooi bij deze foto's! De eerste foto vind ik de mooiste.
    Groetjes Senna

    BeantwoordenVerwijderen

Al jullie berichtjes maken me blij, dankjewel! Laat je linkje achter, want ik ben natuurlijk ook benieuwd naar wie jullie zijn :)

Blog Designed by The Single Momoirs